Kızlar ilk beta verdiğimde 481 2 gün sonra aynı saate 1219 çıktı doktora gittim fakat henüz kese için erken 2 hafta sonra gel keseyi ve bebeği görelim belki kalp atışını da duyarız dedi başka da kan vermedim ama tedirginim birqz ilk gebelik 4 yıl sonra oldu herhangi bir sorun olur mu bu değerlerle bebeği görür müyüm?