Bugün yedinci haftam da kalp atışını gördük karın ultrasonun dan ekranda çizgiler çıktı ses çok hafif şekilde geldi bu hafta da çok hafif olması normalmiş bebek 8mm çünkü diğer kontrolü daha belirgin duyacağız dedi Progesteron desteği alıyordum günde 1 prolutex iğne ve ağızdan 3 progestan hap doktor iğneyi bırakmamı söyledi hap devam dedi diğer kontrolde hapı da ikiye düşüreceğim dedi durum bu şekilde iğneyi erken Bıraktırmadı değil mi ben de bundan dolayı kaygı oluştu kalp atışını duyunca iğneyi bırakacağım demişti 19 gündür iğne yapıyordum 19 iğne yaptırdım yani