sweetdreams merhaba, bizim kafamızda biraz yamuk o yamukluk için fizyoterapiste gittiğimizde yamuk olan tarafı düzelince gözüde düzelecek dedi içimiz biraz olsun rahatladı zaten göz doktoruda 6.ay da muayeneye gelin dedi. Çok düşüklük yok yani gözünü kapatmıyor sarkmıyor sadece diğer gözüne göre biraz küçük duruyor gözü. Bir de yeni doğduğu zamanlar o gözü bazen açmıyordu sizde de öyle miydi? o yüzden göz doktoruna ilk muayenesinde onu söyledik o da inceleyince kapağı düşük dedi. Yinede şuan için belirsiz gibi umudumuz tabi olmamasından yana ama olursa da çocuk doktorumuz estetik sadece ilerde yaptırırsınız basit birşey dedi.