Buket-izmir Kızlar 12. Haftaya giriyorum 1 parmaktan biraz fazla kahverengi lekelenmem oldu. Kan sulandırıcı iğne ve progestron kullanan biriyim normal mii
Guzelanne56 Buket-izmir canım doktora gitmen lazım yani yerleşme kanaması olacak bir hafta değil muhtemelen ya içeride birikmiş kan var kanama var o geliyor çünkü eski kan kahverengi ki başka bir şey olduğunu düşünmüyorum doktora git en azından eski kan-sa falan iğne falan verir
prensesmoana Buket-izmir Geçmiş olsun. Doktora gitseniz daha iyi olur. Burada biz ne söylesek yanlış olur.
Guzelanne56 Buket-izmir yani şöyle içeride bir kanama alanı oluyor eski kan oluyor vücut onu kahverengi lekelenme ile dışarı atıyor ya da hiç lekelenme olmayıp vücut kendi kendine yok ediyor yani eski kan korkulacak bir şey değil ama en azından doktora gidip bunu bir teyit etmek gerekiyor
Buket-izmir Guzelanne56 değerli yorumun için çok teşekkür ederiim güzel anne şimdi doktora gidiyorum 🙏
Buket-izmir Guzelanne56 çok naziksinn bebek sağlıklı ❤️ dinlencem artık cok kıpır kıpırdım belki ondan oldu kese de sorun yok içimde kanama yok belki koraspirrin yapmıstır dedi pembe görürsem koraspirini bırak dedi
Buket-izmir prensesmoana çok oldu durumun üstünden mutlaka gidilmesi gerekiyor. Bende çok normal gidiyor hamileliğinizde sıkıntı yok dendi. Teşekkür ederim