bebek_29 ben alınması taraftarı değilim çünkü uzun süre dayanmıyor hele ki iphone markasında ikinci el olarak da kullandım yenilenmiş olarak da. birkaç gün önce ekranı yandı 2 seneye yakın öyle böyle idare ettim ve yeni telefon almak durumunda kaldım. Onu alacağınıza sıfır olan bir başka markanın telefonunu almanızı tavsiye ederim