Merhaba annelerim, bir hafta önce 1050 gr olan bebişim bugün 1100 gr mış az kilo almış gibi geldi. İlk defa yüzünü yarım değil tam gördük genelde de eli yüzünde çünkü :) benim ise hafif idrar yolu enfeksiyonum var yanma vs varsa ilaca başlatacağım dedi şimdilik öyle bir şey yok sadece çok sık gidiyorum. Şeker yüklemesi yapmadı ama takipte kalacağız çok fazla tuz şeker yeme dedi ben de tabii iştah çok açık olduğu için ne varsa yiyorum ya umarım bundan sonra daha dikkatli olurum. Sizler nasılsınız peki nasıl gidiyor bu haftalar