Kubra_3838 Merhabalar hanımlar ben fetal doppler aldım 10+4 üm ama duyamadım aranızda kullanan varmı acaba yazabilir misiniz ?
erikarpuz Kubra_3838 merhaba ben kullanıyorum 12. haftamda almıştım o günden beri duyuyorum aloe vera jeliyle kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım
Kubra_3838 Ben duş jeli ile denedim eczanelerde bulamadım jeli ondan duyamadım sanırım birde o jelle denemek istiyorum daha rahat olur sanırım duş jeli internette alternatifler arasındaydı
Kubra_3838 erikarpuz benim ki de vzn inşallah jel alınca duyabilirim rahatça ya en azından şu stres panik atak azalır
erikarpuz Kubra_3838 stres hic azalmıyor ki 22. haftadayım hareketlerini hissediyorum hala aynıyım hareket etmese niye etmedi diye düşünüyorum kafamda kuruyorum 🥺
Kubra_3838 erikarpuz ah bir o evreye geçseydim hayırla sağlıkla kolay olacak herşey gibi hissediyorum sende gönlünü ferah tut artık kurtarmış kendini bebiş ya
erikarpuz Kubra_3838 inşallah her şey çok yolunda gider hepimiz için de 🌸 doppler kullandığını hiçbir doktora söyleme derim çok kızıyorlar bu arada 😂