21 haftalıgım . Kızlar ıslak akıntı yaşayan var mı kremsi beyazlıkla oluyor bazen yoğun bir ıslaklık değil tabi korktum yaa .. doktora da mesaj attım bir sıkıntı yoktur ama gel bakalım dedi yarın sabah gideceğim gece artarsa ıslaklık acilden gel dedi ebeler bakar falan .. yani yoğun bir durum yoktu ama korktum yaa ..