Ya aslında ben şeker yüklemesi için 2 gün önce gittim, gitmeden önce de yazdım doktoruma endişelerim var bununla ilgili diyede, 2 gunn sonra gittik, asistanı direk beni girişinizi yaptım kan vermeye geçin sonrasında muayeneye alcam dedi, bi anda emrivaki oldu bana sonrasında muayne oldum bebek sorunsuz iyi güzel boyu posu falan sonrasinda ben 1 ay önce detaylı ultrasonu farklı bı uerde yaptırdım orda plesantenin aşağıda olduğunu ama hafta ilerledikçe yukarı çıkar doktorun takipte kalsın demisti onu hatirlattim, ne durumda diye hala asagida dikkat edelim falan dedi, şu yasak bu yasak diye sıralamaya başladı ben bı tereddütte kaldım ben sormasam öylece havada kalacaktı sanki ben söylediktwn sonra da bana detaylı bı açıklama da yapılmadı stres oldum