Doktorum gelecek kontrolde şeker yüklemesi yapalım dedi. Ama biliyorsunuz bu konuya dair bir çok fikir ayrılığı var. Öneriyor musunuz dedim eşime iki gebelikte de yaptım dedi ama yine de bazı doktorlar önce kandan açlık tokluk bakarak gerek yoksa yapmıyorlar direkt olarak önermesi doğru mu bilemedim kan kontrolü mü yapmalıyız önce sonrasında gerekirse mi yapılsa daha iyi olur mu sizin fikirleriniz nedir kafam çok karışık