Meryem345 @erikarpuz sizin de yazdığınızı görmüştüm kullanmıştınız bende kan pıhtılaşması var şuan sağlıklı gebe kalmak istiyorum ama siz hangi doz da kullandınız bende homozigot ve heterozigot çıktı çünkü
erikarpuz Meryem345 evet doktor mtfhr genim heterozigot diye bana aktif folat vermişti gebe kaldığımda kullanmaya başlamıştım folactive kullandım 12. haftama kadar
Meryem345 erikarpuz bana da bugün söylediğim de bu ilacın ismini söyledi dahiliye ben şimdi hematoloji bölümüne gideceğim siz kan sulandirici kullandiniz bu bu ilacın yanında
Meryem345 erikarpuz bana aspirin vereceğini söylemişti pernatoloji sizin ki genetik mi çıktı sonradan mı olan bir pıhtılaşma ? Benimki anneden geçme malesef
erikarpuz Meryem345 bilmiyorum genetik mi değil mi ben ilk kürtajımdan sonra genetik test verdim orda 2 genimde heterozigot çıktı doktor da hamile kaldığımda sadece iğne yazdı onu da kullanmıyorum zaten ama sağlıkla ilerliyoruz şükür
Meryem345 erikarpuz Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insallah bende 2 kürtaj oldum 3 ve 4 aylıktı ikisi de bende şimdi kullanacağım sizin dediginiz folattan cevap verdiğiniz için teşekkür ederim 😇
erikarpuz Meryem345 amin teşekkür ederim Allah size de en kısa zamanda sağlıklı bebişler nasip etsin 🌸