--Nazli-- melikeesahiinn özel normal doğum ilk çocukta 27.660 tl 2. Veya 3. Doğum ise 20.232 tlymiş normal doğumda özel oda için ücret alınmıyomuş refakatçi olarak bir kadın ve eşiniz kalabiliyomuş
minik_kurabiyeee melikeesahiinn ben sezeryan oldum üniveristede çağlar yıldızdı doktorum aşırı memnunum özel oda isteyebilirsiniz isterseniz ama şuan için bir fikrim yok ücret hakkında hastaneyi ararsanız bilgi alabilirsiniz
ylzmommyy ayy bunu bende çok merak ediyorum. Birde acaba ünide sancını odada çekmene izin veriyorlar mı yoksa yine toplu mu sancı odaları
--Nazli-- ylzmommyy sancıyı odada çekip doğum başlayınca doğumhaneye götürüyorlar yanınızda eşiniz 1 tanede kadın olabilirmiş
melikeesahiinn --Nazli-- çok para yaa aslında tam tersi normal doğumun daha uygun fiyatta olması gerekmiyor mu anlayamadım
--Nazli-- melikeesahiinn benim de 3 günüm kaldı büyük ihtimalle sancım gelince gidip acilde kim denk gelirse ona yaptırcam doğumu
minik_kurabiyeee melikeesahiinn doğumu konuşmak için çok erken daha canım sağlıkla kucağına al inşallah 😍
atesvesu melikeesahiinn bende doktor arayışı içindeyim Begüm hanım nasıl bir doktor birde üniversite den hiç randevu almadim kadın doğum dolu dedi gebelik takibi var birde ordan mi almam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim 🥰
melikeesahiinn --Nazli-- ayy çok az kalmış 🙈 Allah kolaylık versin canım bi avazda kurtarırsın inşallah sağlıcakla alırsın bebişini kucağına🥰
--Nazli-- melikeesahiinn çok teşekkür ederim sizde sağlıklı sorunsuz bi hamilelik geçirirsiniz inşallah ❤️
melikeesahiinn --Nazli-- doğum yaptınız mı inşallah kolaylıkla sağlıkla almışssınızdır bebişi kucağınıza
Busraaaakkk Kızlar Ünide normal doğum olunca muayeneye gittiğiniz doktor mu o gün geliyor yoksa rastgele kim varsa o mu geliyor bu kafamda kocaman bi soru işareti savaş hocaya gidiyordum gebelik öncesi o da ameliyat olmuş heralde eylülden önce dönmez demişlerdi