Yüksek olması tehlikeli ama düşük hakkında fikrim yok, bende haşimato eahatsızlığı var 13 senedir ilaç alıyorum gebelikte Tsh daha yükseldi doktor takip ediyor benimki de 8 e çıkmış şu an 6 ya düşürdüler 1.5-2 düşmesini istiyoruz dedi doktor ayda bir de kontrol edeceklermiş