40+6 olduk 2 haftadır 2 günde bir kontrole gidiyoruz sürekli nst sürekli çatı muayenesi sürekli hiç bi belirti yok iki gün sonra gel diyorlar sürekli de hazır gidiyoruz bu süreç beni çok yıprattı gerçekten 41 olmadan alırız demişlerdi ama hala bekleyelim diyorlar böyle olan var mııı