Safinaz35 tabii ki de bir an önce iyi bir endokrine gitmeniz gerekir bende şuan 13. Haftamdayim 8 haftalıkken 11 e yükseldi ilk gittiğim endokrin ilaçsız düşecek dedi ama ilaçsız düşen bir şey değil kadın doğum doktorum söyledi farklı doktora gitmek mecburiyetinde kaldım ilaç başlattı. İlk gittiğim endokrin yüzünden 1 hafta yüksekti tsh değerim ultrason sonuç için sonraya çağırdığı için beklemek zorunda kaldım. Diğer doktora sordum bebeğime zarar vermiş midir diye verseydi düşükle sonuçlanırdı dedi. Çok şükür hiçbir şey olmadı. Ama ilaç vermezse doktor dinlemeyip başka doktora gidin lütfen içinizi ferah tutun bir an önce doktora gidin 🤍
İlk gittiğim doktor araştırma hastanesindeydi ikincisi samsun medicalparktaydı bu arada. İlki niye ilaç başlatmadı hâlâ bilmiyorum 15 gün ilaçla 3.5 a kadar düştü ama daha fazla düşmesi gerektiği için doktor dozunu yükseltti ilacın 1 ay boyunca öyle içip tekrar kan vericem