Tugceasel21 Anneyim111 evet öneririm iyi ve bilgili bir doktor her şeyini tek tek anlatan ve sorduğun soruyu ayrıntılı söyler
Srfblt Anneyim111 benim açılmam ve kısalmam olduğu için kendi kadın doğum doktorum Orkun Beye yönlendirdi, serklaj ameliyatımı kendisi yaptı, ilgisi, bilgisi, sizinle olan iletişimi gerçekten çok iyi, çok kaliteli bir doktor :)
sakinim_tmm Ben merkezde değilim ama gittiğim prof bile Orkun beyi onermisti çok iyi doktor ama randevu almak çok çok zor
Anneyim111 Tugceasel21 vezne ile mi konuşuyoruz ne dememiz gerekiyor bilgilendirir misiniz çünkü kliniğe o kadar verecek param yok 🥺
Tugceasel21 Anneyim111 hayır sabah erken den gidince girişte en sonda kadın doğum sekterlwri var ordan randevu istediğinizi söylüyorsunuz onlar size kayıt açıp vezneue para odeme yapıyorsunuz en 750 sanırım tam hatırlamıyorum ödeme yaptığınızda gidip söylüyorsun sizi çağırıyorlar sırayla
Roisins Anneyim111 şehirden Orkun hocaya sevk yazdılar bana. Salı ve perşembeleri çalışıyor yalnız. Ve her ayın yirmisi gibi açılıuyor randevular sık sık bakacaksınız o günden sonra. Ama şehirden Perinatolojiye sevk de isteyebilirsiniz. Öyle olunca ben sabahtan elimde kâğıtla gittim. Kadın doğum bölümüne başvurdum. Sıraya kodular sonra vezneye iniyorsunuz para ödüyorsunuz. Randevu alırken ARTIK Perinatoloji seçmeyin. Kadın doğum dan Orkun hocaya alın. Perinatoloji açılmıyor. Orkun hoca bitanedir ayrıca mükemmel biri.