Anneyim111 Selenavci63 QueenBahar_ evet çok güzel bı isim iki yorumun ikisi de Aybars bunu da değerlendiricem🖤
AybarsUmay_ Anneyim111 evet oğlumun ismi. İkinci oğlum olsaydı Barlas koyacaktım ama kızım olacak inşallah 🌸