Esmakeskin ignur oyyy çok şükür çok sevindim 💞 ben iki tane vuruluyorum ya günde doktora sormuştum iğne kanama yapmaz demişti ama yapabiliyor demek . Kese alanında kanama yok o zaman
ignur Esmakeskin kanama alanı yoktu, oksapar igne de yapabiliyor ama coraspirin kullansaydin sadece onu keserdik dedi.. Tesekkur ederim Saglikla kucaklayalim insallah💓💓 kac haftalik oldun
Birhayalimvr Benimde kanama olanim yoktu ama pembe lekelenmem oluyordu coraspini biraktik ama 7 8 9 haftalarda ara ara oldu ben igneden suphelendim ama onlada alakasi yoktu sanirim ga cunku olsa suan yine olur