nisoom01 merhaba benim de ilk gebelikm ve normal doğumun çok korkunç olduğunu düşünüyorum. Çok da korkuyorum . Herkesin acı eşiği elbette farklıdır fakat çekilen o sancı o ağrılar neye benziyor veya ben hep evde tekim hastaneye yetişememmekten çaresizlikten korkuyorum . Herkesin doğum hikayelerine baktıktan sonra kafamda canlanan acı sancı şu şekilde betimleyebilirim , bıçakla kesilir gibi önden arkadan her yerden bir acı çekecekmiş gibi düşünüyorum nefes aldırmayan bir acı 😣