Kızlar gecen hafta test yaptım silik çizgi vardı adetimin gecmesini bekliyodum pazar günü (adet günümde )basladı yerlesme kanaması
pazartesi kan testi yaptm 367cıktı hala devam ediyor kanama az az da olsa devam etmesi normal mi doktor randevumu pazartesiye aldım sizce riskli bir durum mu bunu yaşayan var mı?