Busradoga Merhaba herkese 19 haftalığım bu ara çok sık idrara çıkıyorum özellikle geceleri aynı durumu yaşayan var mı
Basakparlar Busradoga gayet normal hele 25’den sonra saat başı uyanır tuvalete giderdim halen de öyle 38 oldum 10 dk da bir geliyor dışarı çıkamaz oldum
Busradoga Basakparlar ahaha allah kolaylık versin son aylarda böyle oluyor biliyorum ama ilk hamileliğimde böyle hatırlayamadım bu haftalarda 😁