glnhl_34 Herkese merhaba ☀️ ikigun sonra sezeryanla bebeğim dünyaya gelecek hepinizden dua bekliyorum 🤲
glnhl_34 Bicirik2025 hemde nasıl Hareketli doktorlar ebeler de diuor ismi Arif Kerem olucak nasipse ilk oğlumun ismi de Mustafa cihat sızıl kaç ayliksiniz
Bicirik2025 glnhl_34 ben 27. Haftyaa giriyorum yarin adi uraz alp. Benim daha yolum var yani 🤭🤭 saglikla gelsinler insallah insan baska bisey istemiyor. Sizinde ikinci valla iyi cesaret. Abisi mutlu mu kardesi olacagi icin.
glnhl_34 Bicirik2025 masallah ismi gibi hayatida guzel olsun şuan mutlu ama sonrasında ne olur bilmiyorum pes peşe buyusunler arası çok olunca ilerde sknti oluyor 😇
Bicirik2025 glnhl_34 amin cumlemizin evladi insallah. ayni fikirdeyim pespese oldumu kiskanmaya da akli ermiyor. Benim kardesimle aramda 13 ay var ikiz gibiyiz . 🌸