Kizlar 26. Hafta ikiz gebeyim. Ellerimde ayaklarimda ödem var ama el bileklerim çok ağrı yapiyor özellikle gece uyurken hareket etmedigi icin galiba bilek kemigim cok agriyor telefon bardak vs bise tutamiyorum uykudan uyandiktan sonra ancak bi 5 dk gecince tlf falan tutabiliyorum ellerimde hissizlik var doktoruma sordum ödemden dolayi dedi ama cok canim aciyor bu gece agrisina uyandim dişimi sıktım agrisi gecene kadar ödemden dolayi boyle agrisi olan var mi ?