Hanımlar adetim biteli 11 gün oldu adetim bittikten 2 gün sonrasını da değerlendirmiştik uygulamada o günü yumurtlama evresi olarak gösteriyo onun üzerinden de 9 gün geçti ve akıntım var kasık ağrısı yaşıyorum ilk zamanlar belimde ağrıyodu o geçti kasık ağrım ve akıntım hala devam ediyo bat 23-24 arası düzensiz olduğu için tam bilmiyorum sizce test yapsammı bi?