Selam kızlar.17+6 haftalık gebeyim.Küçükçekme’de oturuyorum.Doktorumdan memnun değilim.Belgin Hanım’ı burada önerenler olmuş.Yakın zamanda giden var mı? Veya farklı önerileriniz var mı çok uzak olmayan ve makul fiyatlarda.Şuan gittiğim doktorun muayene ücreti 1200 TL.Normal doğum ücreti 20.000 TL.