Lafee Arkadaşlar 32. Haftadayım bebek ilk günden beri ters. Mide yangınımdan ölüyorum artık rennie şurubunu elimden bırakamıyorum:( başka bir yolu olmalı çok yoruldum bu yangından:( fikirlerinize deneyimlerinize ihtiyacım var:(
Edizhr Lafee canım 2 gün önce ben açmıştım post süt falan içtin mi birde tahin 2 tatlı kaşığı valla bana çok iyi geldi ağlayacaktim artık o derece kötüydüm 27 haftalığım benimde makat gelişi tahini bı dene hemen daha önce denemediysen
Cotanakk Lafee mide yanması için çözümüm yok ama bebeğinizin dönmesi için daha vakti var kızım 38. Haftada dönmüştü
Lafee Edizhr süt içiyorum kısa sürelik iyi geliyor ama tahini denemedim. Bugün alayım da deneyeyim onu da :(
[silindi] Yoğurt çok iyi geliyor ben 25+5 teyim mide yanmasını son bir haftadır yoğun yaşıyorum yoğurt yemek çok iyi geliyor dolaptan bir tabak soğuk yoğurt
Lafee Cotanakk sizin de böylemiydi? Döndüğünü hissediyor muyuz? Dönünce bir rahatlama hissi geliyor mu? Böyle hep midem batıyor hareket kabiliyetimi kısıtlıyor. Dönmesi için özel bir hareket uygulama yaptınız mı?
Cotanakk Lafee ben soda curchill yapıp içerdim. Aşırı mide yanması yaşadığımı hatırlamıyorum oluyordu ama çok çok değildi. Döndüğünü de hiç hissetmedim doktor söylemişti.