Filiztaga Sağlıkocağındaki ebe 5. Haftaya girdiğimi söyledi ama son adetim 21 Mayıs ben hesapladığımda 4 hafta diye oluyor ben mi yanlış hesaplıyorum
myangelson Filiztaga son adetle hesaplanır. 4+1 den fazlaysaniz 5.haftanin içinde sayılırsınız belki o sebeple demiştir