nisaakb selam bugün doktora gittim 35+2 de nst normaldi, diğer şeyler de normal olunca alttan muayene konusu hiç açılmadı, normal ultrasonla baktı. Sezeryan istiyorum diyince de sen nasıl istiyorsan öyle olsun dedi. 37 +2 de tekrar çağırdı. Doğumu da 38+5 veya 38+6 gibi olabilir dedi