Merhaba kızlar hangi doktora gidiyorsunuz ve dogum ücretleriniz nedir acaba 🤗
Ben Şanlıurfa Metrolife Hastanesine gidiyorum Sezeryan dogum yatış falan 35-40 bin arası dediler ve dogumum Ekim Kasım arası olucak daha 🤷🏻♀️ o zamana kadar da artar illaki dogum paketi 75 bin dediler bide. Bildiginiz başka fiyat ve iyi doktor varmı acaba ❤️🤗