aslanmommy Ayliz5 bende valla yengeç olmasın dedim ama tık yok 😁 ben ikizler burcuyum eşimde bir eve iki ikizler fazla olurdu zaten olmasın diyor
aslanmommy Ayliz5 hayır ben ikizler istiyorum kendimde ikizler burcuyum bugünde olmadı yengece gececek eşim istemiyor ikizler 😁
Ayliz5 aslanmommy evet ya ikizler iyiydi yengeç sıkıntı Allah büyük törpülücez artık yengecin duygusallıgını kendi dünyasında yaşıyor onlar valla hiç sevmiyordum ya başıma geldi 39*3 bugün doğsa süper olur ama hiçbir belirti yok tüm tuşlara da bastım
Ayliz5 Emosh123 geçti zaten her türlü yengeç olcak kızçeler neyse iyi yönlere odaklanalım naif olurlar 😅