Kızlar merhabalar sompo doğum+muane için sigorta yaptırdık hamileliğimin ortasında 9 muane hakkı veriyo tahlil vs karşılamadı nst ücreti dahi biz ödüyoruz çok saçma nstye her türlü giriliyor zaten her seferinde ayrı ücret vermek istemiyorum sezeryan olucak dogumum ilk cocuktan sonra zorunlu olarak onun öncesi tahlil vs yapacaklar anestezi için kesin 1 gün öncesi oluyo sanırım ona da dünya ücret çıkarırlar bu normal mi acaba he bu arada her seferinde gidince kan idrar tahlillerini saymıyorum bile 🤦🏻♀️