Cakalllsebahat-0 Merhabaa ben işi bırakmıştım ama evde aşırı sıkılıyorum orayı temızle burayı değiştir derken iş te kalmadı evde 😂 ne yapabilirim canım çok sıkılıyor
Zeynep0742 Cakalllsebahat-0 bende aynıyım😄 hırka örmeye başlamıştım sıkıldım bıraktım 😄 punch yastık yapacağım kızıma isimli sonra ne yapacağım bilmiyorum 😄
nisaakb Cakalllsebahat-0 punch nakışı öğrenip balon yastıklardan yapabilirsin bebek odasına çok güzel görünüyo
ikra17 Cakalllsebahat-0 bence elinden el işi geliyorsa amigurumi oyuncak örebilirsin ben hamile olmadan önce bebek battaniyesi örmüştüm çok güzel olmuştu
Cakalllsebahat-0 ikra17 ayyy sizinki çok güzel olmuş ben de bebek battaniyesi ördüm ama daha başka el işi çok yapamıyorum 🥲
ikra17 Cakalllsebahat-0 yaaa bende ilk defa ördüm yumuş yumuş olduuu yeniden öresim var bebe mavisi gibi oğluşuma 😍🩵 ama bu elle yapılabilen iplerde var şiş kullanmadan onu da deneyebilirsiniz bence
Hdyhdy Cakalllsebahat-0 örgü örebilirsin canım, ben hamileyken bebeğime bir sürü şey ördüm sonra da devam ettim şimdi örduklerimden hem satıyorum hem de gideceğim yerlere hediyelik götürüyorum