Filiztaga Kızlar merhaba bugün 4+1deyim yarın ilk doktor randevum var kese gözükmez daha diyorlar vajinal ultrasonla bir ihtimal gözükürmüş ama çoğu kişi vajinal ultrasonun bebeğe zarar verdiğini düşük yaptırdığını söylüyor bilgisi olan var mı yaptırıp sorun yaşayan var mı
Leontiine Filiztaga ben yaptırdım ilk öğrendiğimde 4 haftalıktım hiç bir şey olmadı şükür zararı olsa doktorlar yapmaz ☺️
Parinas Filiztaga hayır hiç bi zararı yok. Aksine faydası var herşey daha net görüntülenebildiği için
Dryclb3 Filiztaga hayır aksine daha sağlıklı , yurtdışında genelde 3. Aya kadar vajinal ultrason ile bakıyor doktorlar
Sebastianbaci Filiztaga zararlı olmadığını biliyorum ama haftanız çok erken bence bekleyin ben 6 da görmüştüm
Parinas Ama doktor randevunuzu yine de erken almışsınız. Ben 4+5 de varla yok arası siyah bi karartı olarak görmüştüm vajinal ultrasonla. Diğer gebeliklerimde de hep 5 haftalarda gittim bu yüzden. Bi şikayetiniz yoksa biraz daha bekleseniz herşey daha net olur
MinikBrokoli İki gebelikte de ilk muayene alttan oldu daha sonra yapılmadı, Geçen ayda 30 haftalık iken ilk kez devlette gittim, alttan muayene dediler kabul etmedim çıktım, çünkü içime sinmedi🤔çünkü ilkinde ilerleyen haftalarda olmamıştı .
Filiztaga Sağlıkocağındaki ebe 5. Haftaya girdiğimi söyledi ama son adetim 21 Mayıs ben hesapladığımda 4 hafta diye oluyor ben mi yanlış hesaplıyorum
Onurbanuu Filiztaga askında kanama alanı varmı yokmu bı sıkıntı varmı dıye bakmaları gerekıyor karından gozukmuyor cogu sey
Nalan_6552 Filiztaga bnde 4 buçuk beş haftalık hamileydm kese vardı ama bebek yoktu özele gittim alttan muayene etti öyle dinledik kalp atışlarını falan içimi rahatlattı 10 gün sonrada normal ultrasonda kesede gözüktü bebeğim 20 haftalarda falann da devlette yaptı doktor o zaman idrar enfeksiyonu için bakmıştı çok şükür bir problem yasamadk zaten zararlı olsa doktor yapmaz inşallah diye düşünüyorum