RabiaSbt Herkese merhaba 29 hafta 2 günlük hamileyim bugun doktora gittim ve bebek haftasina gore buyuk dedi birde suyu fazlaymis basina gelen var mi nasil hamilelige devam ettiniz
Kvsr46kvsr RabiaSbt diyet yaptım bikaç hafta. Suyu normale dönmek üzere dedi doktor. Ama gelişimi yine ilerde. Çok kasmadan devam edicez diyete
Meri3535 RabiaSbt benimde o haftalarda 3 hafta öndeydi ve hep suyum fazlaydı. Karbonhidrattan uzak durun şekerli şeyler tüketmeyin bol su için suyunuz zamanla normale döner. Bebeklerde ilerleyen haftalarda yavaşlıyor gelişim haftalarını yakalıyorlar benimki şu an 1 hafta önde sadece. Su normale dönünce bebek de dönüyor. 😇
RabiaSbt Kvsr46kvsr bende yurt disinda yasiyorum kendi doktorum baska doktora yönlendirdi randevu alip oraya gitcem umarim duzelir
Sultansultis Kvsr46kvsr diyetle suyu azaltabildiniz mi? ben de şu an diyet yapıyorum suyum azalır belki bir umut diye ama şekerim falan yok benim su fazlalığının bir sebebini bulamadı doktorum. Doğumunuz da oldu mu?
Kvsr46kvsr RabiaSbt düzelir merak etmeyin beslenmenize dikkat edin bi süre, belli olur zaten kontrolde
Opmiyimgebeyim Benim de su fazla ve bebek ilerde. Ama şekerimi ölçüyorum normal çıkıyor. Pazartesi gidedeğim me diyecek bakalım. 31 haftadayım bende
RabiaSbt Opmiyimgebeyim bende seker testi yaptim cikmadi diger cocuklardada yoktu insallah normale doner sizinkide ❤️
Kvsr46kvsr Sultansultis şeker olmasada yediğimiz şekerler direkt su olarak gidiyormuş bebeğe, bu yüzden şekerde karbonhidratta tüketmedim, normale dönmüştü. Dikkat ederseniz düzelir muhtemelen. 35+6 da doğum yaptım üç aylık oldu bile 😍 darısı size ❤️
Sultansultis Kvsr46kvsr çok sevindim duyduğuma hayırlı uğurlu olsun. Benim su seviyesi 26 ölçüldü, sizin kaçtı hatırlıyor musunuz kaçtan kaça düşer acaba? İki buçuk hafta arayla gözükeceğim doktoruma bu arada sıkı diyetteyim
Kvsr46kvsr Sultansultis hiç hatırlamıyorum seviyesini inanın. Bebekte 4 hafta ilerde gidiyodu, haftalıktı benim takiplerim. Bir ay ciddi bi diyetle halletmiştim. Dikkat edin sizde illa ki düzelir
Sultansultis Kvsr46kvsr benim bebek de 2 hafta önde ama en başından beri hep önde çıkıyordu, bu su fazlalığı son anda ortaya çıktı