Kızlar merhaba iki bebişim var ve şuan çocuk istemiyorum spiral ı’m var pek güvenmiyorum yanında başka bir korunma yöntemi de kullanmak istiyorum sizce doğru birşey mi yoksa zarar verirmi kondom demeyin o olmaz çünkü cinsel hayatımın da etkilenmesin ı’m istemiyorum ya hap yada üç aylık iğne sizce hangisi daha iyi olur ve kilo da almak istemiyorum bir yandan 🥴