Mrwezyn1 35+4 haftalık hamileyim kızlar kaşımın üstü yan tarafları ve alnımda hafif koyu lekeler var beyaz tenliyim doğumdan sonra geçer mi yoksa kalır mı bu lekeler ?
Ben-Hurem-Sultan Mrwezyn1 Doğumdan sonra geçeceğini duymuştum. Benimde yüzümde lekeler oluştu 🥲 bende geçmesini bekliyorum 🌸 bu arada cinsiyetiniz kız mı?
Mrwezyn1 Ben-Hurem-Sultan doğum yaptınız mı peki. Yok bizim erkek bebiş umarım geçer insanın psikolojisini etkiliyor çünkü
birpskmerve Benim ilk haftalarda çenemde dudak kenarlarımda koyu koyu lekeler vardı ama sonlarda geçti. Geçeceğini düşünüyorum sizinkilerinde🙏
Ben-Hurem-Sultan Mrwezyn1 yok canım henüz 26 haftalığız. Genelde kız bebekte olur derler o yüzden sordum. Çünkü ben oğlumda hiç leke sorunu yaşamadım 🙃
miniminibebek Mrwezyn1 ay benımde öyle yüzümde lekeler oluştu güneşe çıkmadığım halde çıksam da güneş kremi kullanıyorum ama yinede oluştu