Canım tırnak uzmanıyım
Genel olarak güvenli kabul ediliyor fakat dikkat etmen şeyler var
En başında hijyen gerekirse kendi manikür malzemelerini götürmeni öneririm
Kullanılan malzemelerin tozları(törpü yapılırken) maske takman daha iyi olabilir o tozları solumak hem senin hem bebek için küçğk bi ihtimalde olsa solunum sıkıntısı yaratabilir
Son olarakta hormonlardan dolayı belki daha önce yaşamamana rağmen alerji durumu yaşayabilirsin.
Ama yaptırmanda bir sakınca yok 💓