Hastaneye gittim dörtlü test yaptı 18haftalığım doktor ilk önce bacak boyunu 16+3 ölçtü kafasını 17+3 ölçtü işte 17+3 uyumlu dedi bende bacak boyu kısa mı dedim üzüldüm biraz sonra birdaha bakalım dedi pozisyon değişince 17+3 bacak boyu çıktı 1 hafta geriden geliyor dedi kan verdim temmuzun ilk haftası gel dedi riskli çıkarsa perinatolojiye gönderirim ama ben ultrasonda bir sıkıntı görmedim iyi bence dedi kız çocuklarında böyle oluyor dedi üzüldüm yinede başına böyle bir şey gelen var mı 26 yaşındayım bu arada