Kızlar 2 gün sonra 12 haftalık oluyorum sağlık ocağına gitmedim hiç bugün aradılar çağırdılar kilo takibi tansiyon vs için ama ben kilomu öğrenmek istemiyorum biraz kiloluyum 2 senedir tartılmıyorum moralimi bozmamak için kilo takibi yaptırmak istemiyorum dersem kabul ederler mi acaba