Nera Canım sana yalan söylemeyeceğim ben de canı çok tatlı olan biriyim ve asla kocanla girdiğin ilişki gibi değil. İlişkide zaten ıslanıyorsun zevk alıyorsun rahatça girip çıkıyor. Bunda öyle değil maalesef ki kalıtsal olarak bizde travma kalmış o masaya oturunca bacağını açınca karşında kocan olsa bile ister istemez geriliyorsun. Anlık bir acı oluyor yalan söyleyemem o da zaten çok normal çünkü kendimizi kasıyoruz. Doktorlar hep kendinizi kasmayın rahatça muayene edeyim eğer kasarsanız canınız daha çok yanar der. Bu anlık bi acı-yanma hissi. Canın hiç acımaz diyemem ama dediğim gibi sadece 1 saniyelik anlık bir şey ve o da zaten bağıracağın tarzda bir şey değil 🥰
Kadınsın maalesef ki alışmak zorundasın çünkü gebelik planlamasında, kadınsal hastalıklarda alttan muayene oluyor maalesef. İlk seferde korkarsın çok normal ama sonra sinek vızıltısı gibi geliyor çünkü kendin ve bebeğin için alışıyorsun 🥹🥰