Kızlar ben gebeliğimin başından beri 150mg lık kullanıyorum ama herkes 100mg kullanıyor burda da hiç 150 görmedim hep 100 kullanıyorsunuz ya ben fazla mı kullanıyorum acaba doktora soracağım ama kullanan var mı diye buraya bi sormak istedim kilomda fazla değil hani kiloya göre verildi desek gebeliğin başında 44 kiloydum şuan 50 kiloyum 25+5 haftalık oldum, bu ilaç bebekte kalp rahatsızlığı yapıyor diye okudum bir kitapta o yüzden endişe ettim açıkçası fazla mı kullanıyorum diye