Bugün ebemiz dedi d3 kullanmaya başla diye eczacı nutraxın D3 K2 önerdi onu aldım sağlık ocağına geri gittim sormaya ebe kullan güzel dedi doktor k2 olanını kullanma yinede kadın doğum doktoruna sor dedi kimse net bişi bilmiyor sizler kullanıyormusunuz sakıncası varmı 300₺ verdim napıcam bilemedim