Ziley1402 35+5 haftalık hamileyim. Bebeğimin karın çevresi haftasına göre 2 hafta ileri çıkıyor. Kilosunun da haftasına göre biraz fazla olduğunu söyledi doktorum. Karın çevresi büyük kilosu fazla olup normal doğum yapan var mı?
Basakparlar Ziley1402 benim şekerimden dolayı ⅘ hafta önde 34 haftada 3800 demişlerdi 37’de 4250 dediler cuma günü kontrolüm var bakalım bu sefer ne diyecekler ama kilolu olduğu için mecburi sezeryan olacağını söylediler normal doğum asla olmaz denildi
Ziley1402 Basakparlar şeker yüklemem normal çıktı. Dikkat ettiğim halde hızlı şekilde kilo almaya devam ediyor umarım düzelir. Sizin için de hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
Seelinimo Basakparlar peki diyet ya da insülin ile yaramadı mı ? O şekilde kontrol altına alıyorlar çünkü kilosunu
Basakparlar Seelinimo benim gebelikte çıkan şeker değil diyabetliydim diyabet hastası annelerin bebekleri 5 kiloya kadar çıkabiliyor yüksek dozlarda insülin kullanıyorum yetmediği yerde yemekten sonra da ek doz yapıyorum kontrol altında şekerim ama kilo alımı hızlı oluyor bebekte