oglussannesiiii Kızlar normalde 23+5iz haftamız ama benim oğluşum 25+5 gösteriyor doktor ciddi hafta ilerlemesi yok diyor sizdede bu durum oldu mu?
Gizem1504 oglussannesiiii benimde 1 hafta önde gidiyor 2 haftaya kadar normal karşılanıyor bende şuan 26 haftalığım
reyhan03K oglussannesiiii benimde boyu önde gidiyor bı sikinri olmaz dedi 2 hafta önde geri de olmasi
Selim_Alparslan oglussannesiiii bende 25+4 de gitmistim ultrason da 27+4 görünüyor dedi doktor. Gebelik sekerinden suphelendi ama ilk bebegimde de 3 hafta öndeydik. Doğuma yakın haftasını yakalamıştı🌸
byk0606 Benimde kilosu 1-2 hafta önde gidiyor. Her hafta değişiyor hatta 36 haftalığım, 35de 2800ü geçiyordu. Sadece kilo olarak ileriyse bebeğiniz iri olabilir önemli bir durum değil, benimde 24. haftadan beri öyle gidiyor.
byk0606 oglussannesiiii Normal canım, ama takibin adetine göre olandan devam eder. O sadece bebeğin uyumlu olduğu haftayı gösteriyor. Benim kafa ölçümlerinin 3 haftaya yakın ileriliği olduğuda oldu. Bugün tekrar gittim boyuda kilosuda hala önde. Doktorun bebek sağlıklı dedikçe hiçbişey için endişelenme🌸
mty Yanılma olabiliyor cok takılmayın bana da 32. Haftaya kadar 3 hafta ileri diyordu doktor hep bu şekilde çıkıyordu başı bacakları falan iri bebek bu diyordu. Sonra mecburen doktorum değişti 1 hafta sonra başka doktora gittim şimdiki doktorum haftasına uyumlu sadece kilosu 1 hafta önde dedi. Doktorun kullandığı cihaza ya da ölçümüne göre değişiyor
oglussannesiiii mty özele de gidiyorum mesela oda aynı şekilde önden gidiyor dedi 2 doktorda aynısını söyledi ne biliyim öyle diyince acaba daha mı erken hamile kaldım diyorum 😂
oglussannesiiii Ayse0299 normal haftası 23+5 ama ulturason haftası 25 haftalık diyor bende çok anlamıyorum ilk gebeliğim
Esra1004 Ayse0299 normal haftasına göre baz alıyorlar benimde boy kilo gelişim olarak 2 hafta önden gidiyor şuan 38 im 37+3 ken gittim kontrole ultrasona göre 40 tı ama normal haftasına göre baz alınıyor doğum için son gün olarak normal haftama göre hareket edecez mesela
Selim_Alparslan oglussannesiiii Benimde yok ama genetik olabilir. İri bebek var ise ailede normal bence. Bana diyet yap falan diyor ama zaten 2 öğün besleniyorum ben🥰