Kızlar 33 haftalık hamileyim. Aylardır hep tansiyon sorunum vardı.. Günde 6 tane alfamet içmeme rağmen bana mısın demiyordu artık tansiyonum 14-15 seyrediyor hep🤦🏻♀️
Yatışım verildi hastanedeyim şuan 2 ciğer geliştirici iğne vurdular erken doğum riskine karşı ve serum üstüne serum yiyorum hala düşmüyor tansiyonum😞nefes alamıyorum kollarım uyuşuk doktorum da bırakmıyor doğal olarak düşmediği için..
Aklıma kötü şeylerde getirmek istemiyorum ama böyle giderse nasıl olacak kızlar ya allahım korusun erken doğum olur mu hala düşmezse? Bebeği bu haftada alırlar mı veya tedaviye devam mı ederim? Başına gelen var mı sizce bu durumda ne olur?😢