Kubra001111 Kızlar artık sabirsizlanmaya başladım o baskı ağrı da hafifledi bende ozaman dogururum sandım biraz geçti yaaa ne zaman gelecek bu minikler
Nurcanyokus6 Kubra001111 bende 39+3 ikinci gebeliğim ilkinde 39+1de doğdu bu sanki çok nazlı bende artık ne zmn doğuracak diye çok merak ediyorum zmn geçmiyor sanki
Kubra001111 Nurcanyokus6 ya sağlıkla gelsinler gelmeleri için ekstra birşey yapıyor musunuz benim de ilk gebeliğim