Evde kedimiz var eşimede söylemeden iş yapmadığı için dün temizlememiş e kedide kabı pis olduğu için dışarı kaka yapamış kedi kumuda kullanmadığımız tuvalette kapısını kapatıyorum ama hala kokuyor iyice temizlenip yıkanması lazım temizlesem sorun olur mu toksoplazma olur mu yoksa koku içinde eşimi mi bekliyim sinir krizi geçiriyorum 😂😂