Faziletsolak Begum_96 24. Haftada 1 hafta boyunca açlık tokluk şekerlerime baktım ben yükleme yaptırmamıştım ☺️
Blackkk Doktorum 28. Haftaya kadar yaparız demişti ama yaptırmadım ben tokluk değerim gayet iyi çıktı doktor da gerek yok o zaman dedi
Aysegulmert Bende tam 28 de yaptırdım 50gr yüksek çıktı 4 gün sonra 28+4 te 100 ge yaptırdım orada normal çıktı , diyete başladım ve şekerli gıdalardan uzak duruyorum . Devlet hastanesi yaptı aslında 28 bitene kadar yapılabilir