Kızlar dün gece 2 gibi karnımda önce hafif sonra aşırı aşırı şiddetli dayanamayacağım beni bağırtacak derecede sancı başladı karnımın sağ tarafında ama asla dayanamıyorum hastaneye gittik nst bağladılar bebeğin hareketlerinde kalp atışında çok şükür sıkıntı yok ama psikolojik mi bilmiyorum çok daha az hissediyorum hareketlerini 34+1deyiz alttan eliyle muayene etti ebe açılman yok rahimde yumuşama var sadece dedi hastanede hiçbir şey yapmadık kendiliğinden sancı azaldı eve geldik bugün tekrar kendi doktoruma gideceğim ama hala kıpırdayınca çok acıyor sağ tarafım böyle bir şey yaşayan var mı aranızda 🥺