Mrvsmt2502 Beyzanury1234 daha önce bu hastalıkları geçirip antikor ürettiniz demek yani iyi bir şey . İgm nin yüksek olması sıkıntılı
bizzocone Beyzanury1234 kötü bir şey değil daha önce bu hastalığı geçirdiğini ve bağışıklığının olduğunu gösteriyor bende de bir tane böyle çıkmıştı korkmuştum anti diye başlıyor zaten rahat olabilirsin
silabayy Rubella kızamık için antikora bakılması için yapılan bir test senin sanırım kızamıkçığa karşı bağışıklığın düşük canım daha önce olmadıysan